Известие

Collapse
No announcement yet.

На кои 166-ци се монтира брембо отпред

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Мерси момци.

    Аз съм на 16-ки, интегралето си е тежичко и ще е екстра дискове от купе 20вт 305мм апарати и накладки от алфата и мислим работата да заспи.
    Lancia dedra hf turbo integrale
    Toyota avensis D4D

    Comment


    • #17
      Какво е разстоянието на двата захващащи болта на спирачния апарат на Интегралето?
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #18
        Така наизуст не знам точно какво е растоянието , но ще трябва планка, директно брембото няма да стане.
        Но това мисля не е проблем.
        Lancia dedra hf turbo integrale
        Toyota avensis D4D

        Comment


        • #19
          а планката нямали да "изнесе" апарата ( по радиус спрямо главината),че ме гложди това а и аз мисля да правя такава конверсия. Освен това обмислям варианта да сложа такива апарати на моите дискове ( 284мм) защото нее оферта и зима и лято да карам на 16 цола. Само незнам дали ще стане,данеби да стърчат накладките малко от моите дискове. Ако някой има идея да сподели
          Last edited by don_pepone; d.m.y г., 19:24.
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Paco_76 Покажи съобщение
            Така наизуст не знам точно какво е растоянието , но ще трябва планка, директно брембото няма да стане.
            Но това мисля не е проблем.
            То че планка трябва, но при 100мм примерно на Интегралето, и 130 на Брембото(щото на Купето са толкова), филма е толкова романтичен че аз се отказах да го играя......при 100мм на едните апарати, а 150 на другите, нещата са по лесни.......

            ---------- Post added at 19:19 ---------- Previous post was at 19:16 ----------

            Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
            а планката нямали да "изнесе" апарата ( по радиус спрямо главината),че ме гложди това а и аз мисля да правя такава конверсия
            Ся не знам шенкелите и захващането на други освен 156 и 166 как е, но както писах при 100мм на колата, и 130 на брембото играчката е адски голяма, много пари, време и прочее.......имах 130мм-во брембо и сега го оставих да гние в сервиза, взех си 150мм от Капа и нещата станаха за 1 ден.......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #21
              Хммм ясно, ще проверя за да не си усложнявам животеца
              А от каква Капа взе ( с кой мотор)
              Last edited by don_pepone; d.m.y г., 19:52.
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • #22
                Турбо бенз варианта - мисля че е само един......
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #23
                  Мне четирицилиндровата турбо капа не е с брембо 20вт трябва, демек петцилиндровото турбо които много много на части няма.
                  А току що премерих моите апарати 150мм са утре ще премеря какво е растоянието на колата.
                  Lancia dedra hf turbo integrale
                  Toyota avensis D4D

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Paco_76 Покажи съобщение
                    Мне четирицилиндровата турбо капа не е с брембо 20вт трябва, демек петцилиндровото турбо които много много на части няма.
                    А току що премерих моите апарати 150мм са утре ще премеря какво е растоянието на колата.
                    Е няма, но 150 милиметрови брембота се монтират на маса други коли.......
                    Късметлия си че са на 150 мм, по лесно е.........
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #25
                      Само ми е чудно що им искат по 350-400 лв на тия апарати баси цената нее ли малко висока
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • #26
                        Ми ако ги има под и над път ще са ефтини, но засега не са......в англия са около 130 паунда....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #27
                          A защо 130мм е проблем а 150 не.Питам за да доизясниме накрая тоя въпрос за монтажа на тея апарати.Дупки ли нещо се застъпват.
                          На интегралето-дедра е 100мм растоянието преди малко го премерих.
                          Last edited by Paco_76; d.m.y г., 12:51.
                          Lancia dedra hf turbo integrale
                          Toyota avensis D4D

                          Comment


                          • #28
                            Апарата изскача твърде навън(по дължина) и не захапва целия диск, поне 6-7-8мм от диска са неизползваеми, иначе си става не е проблем.....но като не можеш да ползваш тва разстояние, за какво да слагаш такива апарати все пак......
                            Щом е 100мм на шенкела оригинал, чесно казано става много сложно, мога да ти кажа кой ще е най безболезния вариант, но така или иначе е много играчка, иначе с 150мм апарати само правиш планка преходна, подлагаш 6 мм шайба между планката и брембото и си готов.....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #29
                              Чакай нещо не мога да те разбера.
                              На моята кола растоянието на шенкела е 100мм а апарата ми е 150мм. Това е според мен е лесния вариант или нещо пак не съм разбрал
                              да му мисля тея със 130мм нали така .
                              Lancia dedra hf turbo integrale
                              Toyota avensis D4D

                              Comment


                              • #30
                                150мм брембо можеш да си го монтираш за ден приготовление, 130мм брембо ти трябват поне 3-4 дена и 3-4 пъти повече пари......
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X